Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z akceptacją Warunków sprzedaży.

Informacje ogólne:

  1. Właścicielem sklepu „Zielińscy Roślinne Doznania” www.roslinne.pl oraz sprzedającym, jest Gospodarstwo Ogrodnicze Zielińscy, z siedzibą w Ełku przy ul.Podhorskiego 2 .
  2. Gospodarstwo Ogrodnicze Zielińscy figuruje w rejestrze producentów pod nr. 28/05/2800 wydanym przez Wiolin Olsztyn.
  3. W sklepie www.roslinne.pl sprzedawane są wyłącznie rośliny i sadzonki produkowane w Gospodarstwie Ogrodniczym Zielińscy.
  4. Kupujący, składajac zamówienie dobrowolnie wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez  www.roslinne.pl danych osobowych zawartych w formularzu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Pz. U.N 133 poz. 883.


Płatności


Nasz sklep oferuje formy płatności:

  1. płatność przelewem na konto (przedpłata przed wysyłką)
  2. płatność gotówką przy odbiorze przesyłki za pobraniem( doliczana jest dodatkowo opłata 5 zł )
  • Dane do przelewu:
    Gospodarstwo Ogrodnicze Zielińscy
    ul. Podhorskiego 2
    19-300 Ełk
    Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. 82 1930 1637 2420 0410 5291 0001

Zamówienia

 

  1. Zamówienia w sklepie gospodarstwa można składać przez cały rok, jednak ich realizacja następuję w okresie, kiedy rośliny są w stanie wegetacji, a także zależą od pogody. Zazwyczaj od 15 marca do listopada włącznie.

  2. Przesyłki dostarczają firmy przewozowe, w godzinach od 8 do 16 tej, przesyłką priorytetową w imieniu i na życzenie kupującego, który opłaca koszty związane z wysyłką i opakowaniem roślin.

Wysyłka

  1. Sklep www.roslinne.pl realizuje dostawy  poprzez: Kuriera GLS   -Kuriera DPD  sadzonki pakowane są w kartony  lub przesyłkę paletową .   Możliwy odbiór osobisty w firmie : Ełk ul. Podhorskiego 2     - Dostawę sadzonek transportem sprzedającego (po uzgodnieniu warunków dostawy )
  2. Koszt pakowania i wysyłki pokrywa kupujący.
  3. Koszt pakowania i  wysyłki podawany jest do wiedzy klienta w formie cennika.
  4. Paczki kurierskie wysyłamy w dni powszednie, od poniedziałku do środy włącznie,
    pod warunkiem że nie są to dni przedświąteczne.
  5. Firma przewozowa na dostarczenie paczki do klienta musi mieść do dyspozycji dwa dni robocze
  6. Terminy realizacji wysyłki danego gatunku - podane są przy opisach .Sprzedający realizuje zamówienie na dany tydzień (nie dzień).
  7. Jeśli zamawiający wyraźnie nie wyklucza zmian , sprzedający zastrzega sobie prawo po kontakcie z kupującym do dokonania zmian w zamówieniu na podobne odmiany w tej samej cenie
  8. W przypadku braku roślin (braki mogą być spowodowane wieloma czynnikami- zimowe wypady, wiosenne przymrozki), jest kilka sposobów postępowania:
  • jeżeli klient się zgodzi,  brakującą roślinę można zamienić na inną. Inaczej powstała nadpłata zostanie zwrócona na wskazane konto lub na konto, z którego została dokonana wpłata. Ewentualnie niewielkie kwoty są wkładane razem z roślinami do paczki.
  • przy pobraniu, zamówienie zostanie wysłane bez brakujących roślin.
  • jeśli nie ma możliwości zwrotu nadpłaty-brak kontaktu ze strony klienta a wpłaty dokonano na poczcie lub w ajencji- powstała w ten sposób nadpłata zostanie przekazana na konto jednej z organizacji pożytku publicznego działających w naszym regionie.
  • przy brakach znacznych ok 30% z listy zamówienia- kontaktujemy się z zamawiającym w celu podjęcia decyzji, czy realizować zamówienie w okrojonej formie.

Reklamacje, zwroty i gwarancje

  1. Reklamacje dotyczące ilości i jakości roślin winny być składane w chwili odbioru jednak nie później niż 48 godzin po odbiorze sadzonek.
  2. Reklamacje składane telefonicznie muszą być potwierdzone pisemnie.
  3. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za przyjęcie i dalszy wzrost zakupionych roślin gdyż związane jest to z czynnikami zewnętrznymi niezależnymi od sprzedającego i niepodlegającymi jego kontroli.
  4. Sprzedający ponosi odpowiedzialność finansową tylko do wysokości faktury.
  5. Odbiór sadzonek za pośrednictwem firmy kurierskiej jest decyzją kupującego. Za ewentualne szkody powstałe w trakcie przesyłki sprzedający nie ponosi odpowiedzialności
  6. Zdjęcia widniejące na stronach opisu poszczególnych roślin są zdjęciami przedstawiającymi dorosłe rośliny. Mają służyć wstępnej orientacji klienta, co do koloru kwiatów, wielkości oraz pokroju dorosłej rośliny. To nie są zdjęcia wysyłanych sadzonek.
    Zdjęcia sadzonek to rośliny w doniczkach i jak to żywe sadzonki, są w różnym okresie wegetacji, mają inny wygląd w marcu-kwietniu, inny w czerwcu, a jeszcze inny pod koniec sezonu. Przedmiotem sprzedaży są zawsze sadzonki a nie dorosłe rośliny.
  7. Rośliny wysyłane w początkowym okresie wegetacji - nie wyglądają atrakcyjnie, dlatego jeśli atrakcyjność sadzonki w momencie ich wysyłki jest jednym z podstawowych warunków złożenia zamówienia, proszę ustalić termin wysyłki nie wcześniej niż III dekada maja.
    Zgodnie z tą informacja nie przyjmujemy reklamacji na podstawie tego, że np. pierwiosnek w listopadzie jest za mały, bo nie ma liści i dlatego jest niezgodny z naszym wyobrażeniem pierwiosnka. Ta roślina jest po prostu w bezlistnym okresie wegetacji, nie jest mała, ale uśpiona na okres zimy i to jest jak najbardziej pełnowartościowa sadzonka w okresie listopad- kwiecień.

 

W sezonie wiosennym kontakt telefoniczny jest utrudniony z powodu ogromu prac , dlatego wszystkie pytania w związku w zasadami wysyłki, terminami, roślinami, zdjęciami roślin należy kierować na adres e-mail; Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.